måndag 7 februari 2011

En lång dags färd mot natt

....blir det innan jag kommer hem ikväll.

Deltog på förmiddagen i intervjuer av dem som sökt tjänsten som förvaltningschef i Miljö- och byggnadsnämnden. Det var intressant! Mer kan jag väl i nuläget inte säga.

Efter lunch, som jag intog på Grand Konferens, gick jag med Sangrid till vårt partikansli för att få ut inbjudan till kongressmotionsmöte som vi ska ha den 14:e februari för att behandla ett antal motioner till kongressen i Karlstad i maj och eventuellt ge dem vårt kommunstöd.

Jag hann vara där i ca 40 minuter, sedan var det dags att gå tillbaka till Uroxen för ett samtal med Jan Mattsson, som håller på att, i enlighet med avfallsplanen, utreda möjligheterna till omhändertagande av komposter- och rötbart hushållsavfall. Detta skall vara igång i liten skala 2011, för att vara fullskaleprojekt 2013.

Nu ska jag gå igenom en del papper och kl 18 är det dags för möte med S och V inför KSAU imorgon. Får ringa anropsstyrd trafik före kl 18, så att jag kan ta bussen som går 21.05. Är då hemma vid ca 21.45. Det går nämligen ingen buss mellan 18.05 och 21.05. Möjligen i stan.

Inga kommentarer: